فضای ورودی خانه را زیباتر کنیم

راهرو ورودی اولین فضا در هر خانه ای است که هنگام ورود توجه افراد را به خود جلب می کند بنابراین طراحی فضای ورودی خانه اهمیت زیادی دارد و باید برای این قسمت از منزل دکوراسیون زیبایی را طراحی نمود. همیشه لازم نیست برای زیبایی این قسمت از خانه از وسایل گران قیمت استفاده نمایید بلکه شما می توانید با یک دکور کوچک و زیبا ، بدون آن که جای زیادی اشغال کند ، ورودی خانه تان را زیباتر نمایید .

 شما می توانید برای تفکیک این فضا از سایر قسمت های خانه از پارتیشن استفاده نمایید . با اضافه کردن یک پارتیشن شما فضای مورد نظر جهت ایجاد محل جاکفشی، چوب لباسی و فضای نشیمن کوچک را در اختیار خواهید داشت و از همه مهم تر، با باز شدن درب خانه، کسی به فضای خصوصی شما دید نخواهد داشت.

استفاده از گلدان های زیبا در طراحی ورودی منزل

قرار دادن گلدان های زیبا در این بخش از خانه علاوه بر اینکه به منزل شما زیبایی می بخشند حس طراوت و شادابی را در شما به وجود می آورند  و می توانند انرژی مثبت زیادی را به این بخش از منزل تزریق نمایند.

جاکفشی ورودی منزل

معمولاً ورودی خانه بهترین مکان برای قرارگیری جاکفشی است، اما در صورتی که فضای کافی برای آن وجود داشته باشد! وجود جا کفشی در ابتدای ورودی خانه باعث جلوگیری از شلختگی و بی نظمی می شود و جلوه ای زیبایی به خانه می دهد. حتی استفاده از جاکفشی هایی که علاوه بر کفش، قابلیت نگهداری از لباس، کیف ، چتر و … را هم دارند، زیبایی و کارایی این منطقه را افزایش می دهند.

آینه در ورودی منزل

آینه ها از مهم ترین مواردی هستند که باید در طراحی ورودی منزل حتما مد نظر داشته باشید. یک فضای ورودی بدون آینه تقریبا مفهومی ندارد. آینه علاوه بر نقش عملکردی خود، یکی از لوازم دکوراتیو به شما می رود و از همه مهم تر، می تواند یک فضای ورودی را در هر اندازه ای که هست، بزرگتر و دلبازتر نشان دهد. .

اکسسوری در راهرو  ورودی منزل

از جمله ایده های دیگری که در  دکوراسیون ورودی منزل می توان از آن ها استفاده نمود.  فرش، قالیچه، میز، آثار هنری و وسایل دکوراتیو و … می باشند.

نوشته توسط:مهساآقائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =