آیا حمام شیشه ای مسترکاربردی است؟

                                                 آیا حمام شیشه ای مسترکاربردی  است؟

حمام شیشه‌ای مستر؛ دکوراسیون مدرن

حمام مستر معمولا در بزرگترین اتاق خانه طراحی می شود. و در واقع اتاقی که تمام تجهیزات اعم از حمام، سرویس بهداشتی ، وان و …را به طور جداگانه در خود داشته باشد به نام اتاق مستر می شناسند، حمام داخل اتاق مستر را با استفاده از پارتیشن های شیشه ای تفکیک می کنند. این دیوارهای از جنس شیشه می تواند مات، شفاف و یا رنگی انتخاب شود. حمام شیشه‌ای برای هر نوعی از سرویس بهداشتی، زیبا و کاربردی است. چه شما درون سرویس بهداشتی خود وان داشته باشید و چه تنها فضای اصلی حمام را در اختیار داشته باشید، به کمک حمام شیشه‌ای دکوراسیون شما کاربردی و شیک خواهد شد. همچنین این کارکرد به حمام شما یک جذابیت مدرن و معاصر می بخشد و این امکان را به شما می دهد تا از فضایی که در دسترس دارید به خوبی استفاده کنید.

 مزیت حمام شیشه ای مستر 

1-جذابیت بخشیدن کابین دوش های شیشه ای به حمام
کابین دوش شیشه ای، بسیار شیک و تمیز به نظر می رسد. این محفظه های شیشه ای با انعکاسی که در طراحی فضا ایجاد می کنند، باعث می شوند سایر عناصر و اجزای حمام نیز بسیار آراسته و براق به نظر برسند.

2-سفارش دادن کابین دوش شیشه ای دلخواه
در مورد کابین دوش و حمام شیشه ای با فرصت های بسیاری مواجه هستیم و می توانیم هر مدلی که مد نظر داریم سفارش دهیم. این مزیت به خصوص در مورد حمام های قدیمی بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا  دوش حمام را با توجه به نمای چند سال پیش انتخاب کرده بوده اید و اکنون پیمانکار شما می تواند انواع مختلفی از محفظه های شیشه ای را که متناسب با فضا و نمای دوش حمام است ،در اختیارتان قرار دهد.

3-با دوام بودن کابین دوش های شیشه ای
شیشه های مورد استفاده در محفظه های حمام، گرما دیده و بسیار انعطاف پذیر می باشند. محفظه های جلویی رو به بخار حمام بسیار سخت شکن هستند و با ضربات متعدد خرد نمی شوند از این محفظه های می توانید برای سالیان متوالی استفاده کنید.

4-غیر قابل انسداد

وقتی پرده ای را در قسمت مخصوص دوش گیری آویزان می کنید، در واقع مانعی را تعبیه کرده اید که باعث می شود حمام نیز کوچک تر به نظر برسد. حمام هایی که دارای کابین دوش های شیشه ای هستند، نمایی طبیعی ایجاد کرده و منجر به تمدید فضا می شوند. همچنین نور بیشتری در حمام خانه تان ایجاد شده و این یکی از بهترین ترفندها در حمام های کم نور می باشد.

5-ارزشمند تر شدن خانه

در صورتی که قصد فروش خانه ی خود را دارید با تعویض محوطه ی قدیمی و فرسوده ی حمام با محفظه ی شیشه ای زیبا، مطمئناً ارزش آن را افزایش می دهید. حتی اگر شما قصد فروش خانه را هم نداشته باشید با نصب کابین شیشه ای در حمام، فضای شیک تر و لذت بخش تری را ایجاد خواهید کرد.

                                                                                                         نوشته شده در تاریخ : 1/11/1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهار =