چیدمان اتاق کار

اتاق کار

میز کار

چگونه می توانم اتاق کار خود را طراحی کنم؟

با پیشرفت دنیای تکنولوژی و افزایش سرعت اینترنت، امکان اتصال به وبسایت های مختلف از طریق اینترنت ، شغل های شخصی و پروژه ای در خانه یا به اصطلاح دورکاری امروزه بسیار رواج یافته است.حالا از مزایای کار کردن بگیم که با توجه به اینکه کار در خانه راحت است و در زمان و هزینه برای رفت و آمد صرفه جویی می شود اما در کنار مزایای نسبتا زیاد، کار در خانه چالش های منحصر به فردی را نیز با خود به همراه دارد که اگر از حواس پرتی و عدم تعامل با انسان ها که یکی از هدف های بسیار مهم از اشتغال می باشد بگذریم فضای کار مناسب در خانه های کوچک امروزی از دیگر چالش های قابل تامل می باشد.

ذخیره سازی و قفسه بندی فضا، مکانی برای ملاقات، استفاده از نور طبیعی، دسترسی سریع و شخصی سازی شده از محیط و انتخاب میز و صندلی مناسب برای دفتر خانه خود ضروری است. میز تحریری را انتخاب کنید که به اندازه کافی برای رایانه و سایر موارد لازم برای انجام کار شما گسترده باشد.در حالت ایده آل ، میز کار شما باید حدود ۱۲۰ سانتی متر عرض داشته باشد.

نکات قابل توجه برای چیدمان فضای اداری :

ایجاد یک طرح اصولی و آرامش دهنده، استفاده از مبلمان راحت، برای جلوگیری از یکنواختی تنوع را در اولویت قرار دهید، تجهیزات لازم و کارآمد را فراهم کنید.

با توجه به اینکه قرار است که ساعات زیادی را در اتاق کار خود مشغول باشید؛ پس باید به این امر توجه کنید که مکان اتنخاب شده برای اتاق کار در منزل، فضایی بسته نباشد و در آن حس خفگی و محدود بودن به شما دست ندهد. نکته دیگری که باید در انتخاب مکان اتاق کار به آن توجه کنید، میزان تحمل شما نسبت به سر و صدا و رفت و آمدها است. چرا که اگر تحمل رفت و آمد و سر و صدای زیاد را ندارید، بهتر است مکانی را برای اتاق کار خود در نظر بگیرید که در آن آرامش داشته باشید.

نکات قابل توجه برای چیدمان فضای اداری :

ایجاد یک طرح اصولی و آرامش دهنده، استفاده از مبلمان راحت، برای جلوگیری از یکنواختی تنوع را در اولویت قرار دهید، تجهیزات لازم و کارآمد را فراهم کنید.

میزکار
workroom

گیاهان را به اتاق کارتان راه دهید.

گیاهان مناسب اتاق کار به گیاهانی میگویند که به بهبود و تصفیه هوای اتاق کمک کند و انرژی شما ار هنگام کار بالا ببرد.

می توانید روی زمین و یا میز کارتان را با گیاهان تازه تزئین و زیبا کنید؛ این یک روش عالی برای آوردن هوای تازه به فضای کاری شما است تا وقتی که چشم شما نیاز به استراحت دارد و می خواهید تنوعی ایجاد کنید، منظره ای چشم نواز را به خود هدیه دهیدو خستگی و کلافگی را از خود دور کنید. در نهایت با ساختن فضایی شیک و زیبا، منظم و مناسب کار، به دور کاری بپردازید. اندازه اتاق کار اهمیتی ندارد، آنچه که اهمیت دارد نوع طراحی و آرامش آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =