جام تراس بهتر است یا تراس؟

جام تراس یا تراس شیشه ای چیست؟

تراس ، بالکن و حیاط  ، بخش های مهمی از خانه ها به شمار می روند و در هر خانه حداقل یکی از آن ها به کار برده می شود  تراس در خانه ها در صورتی که به صورت مناسب مدیریت شود یک محیط دنج و عالی برای استراحت به شمار می رود. تراس فضایی باز جلوی خانه ها می باشد که باد و باران و برف یا به طور کلی هوای سرد استفاه از آن را در برخی ماه های سال غیر ممکن می سازد. زیبایی خانه ها و گسترش فضا یا محیط خانه از جمله ی مواردی می باشد که همه ی مردم دوستدار آن می باشند.استفاده از شیشه در تراس ها و ایجاد تراس تمام شیشه محیطی زیبا و دنج برای نشستن و لذت بردن در تمام فصول سال فراهم می نماید. جام تراس سیستمی است که در راستای پوشش فضای باز تراس ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد جام تراس یا تراس شیشه ای

استفاده از تراس تمام شیشه  امکان فراهم کردن فضایی برای نشستن در تمامی فصول سال حتی در هوای سرد و برفی و نوشیدن چای گرم و لذت بردن از محیط را فراهم می نماید.با استفاده از تراس تمام شیشه می توان یک محیط دنج و راحت برای قرار دادن کتاب و مکانی برای مطالعه فراهم نمود زیرا که عایق های مناسب صوتی به شمار می روند و از ورود سر و صدای اضافی جلوگیری می نمایند.

پرورش گل و گیاه در فضای محدود ساختمان ها و همچنین به دلیل هوای سرد در برخی فصول سال غیر ممکن می باشد که تراس تمام شیشه این امر را راحت می نمایند. با ایجاد تراس تمام شیشه ای در تراس خانه ها می توان گل ها و گیاهان را در تمام فصول سال بدون ترس از سرما زدگی نگهداری نمود ، زیرا شیشه های به کار برده شده در آن ها عایق می باشند و باعت جذب نور در هوای سرد و مانع از خروج گرمای داخل تراس می شوند.

مزایای جام تراس یا تراس شیشه ای

  • افزایش وسعت زیر بنای ساختمان و استفاده بهینه از تراس و اضافه شدن یک فضای کاملا کاربردی به خانه
  • قابل اجرا در کلیه ساختمان ها مانند منازل مسکونی و ساختمان های تجاری و قابلیت استفاده در فصول مختلف
  • ایجاد زیبایی در داخل ساختمان و نمای ساختمان و بهبود ساختمان از لحاظ ظاهری
  • کارایی بالا و داشتن طول عمر بالا و مفید و همچنین قابلیت تعویض و تعمیر
  • ایجاد عایق صوتی و عایق حرارتی و در نتیجه کاهش سر و صدا و آلودگی صوتی
  • جلوگیری از اتلاف انرژی در تمامی فصول سال به ویژه در فصل زمستان
  • ایمنی و مقاومت جام بالکن به علت جنس شیشه سکوریت آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 7 =