متخصص پشتیبانی مشتری

  • نیمه وقت
  • اراک
شرکت آران فراز

نمایندگان مرکز تماس ما سفارشات ورودی را مدیریت می کنند ، با ارائه دهندگان شخص ثالث تعامل می کنند ، در حل مشکلات مهمان کمک می کنند و از تیم عملیات رستوران پشتیبانی می کنند. نماینده مرکز تماس ، رابط ارتباطی تیم ما است و اطمینان حاصل می کند که هر مشتری تجربه فوق العاده ای دارد. اگر اهل اخراج و دوستانه ، با ورود به کامپیوتر کارآمد هستید و مهارت های ارتباطی کلامی قوی دارید ، ما مشتاقانه منتظر صحبت با شما در مورد پیوستن به تیم ما هستیم!

الزامات:

تجربه عالی خدمات مشتری را برای مشتریان فراهم کنید
پاسخگویی به تماس ها و سفارشات ورودی (مشتری / پذیرایی)
اطلاعاتی در مورد منوها و خدمات به تماس گیرندگان ارائه دهید.
از حفظ و بازیابی مشتری پشتیبانی کنید
پشتیبانی آنلاین از شهرت برند (پاسخ به بررسی ها ، تشدید مسائل و غیره)
در ارسال و ردیابی تحویل ، برای همه مکان های رستوران کمک کنید
نقشی در حال تکامل ، که ممکن است شامل مسئولیت هایی باشد که در بالا ذکر نشده اند.

برای درخواست این کار لطفا مراجعه کنید شرکت.com.