سرویس بهداشتی خود را شیک و زیبا کنیم.

برای زیباتر کردن سرویس بهداشتی تعویض تجهیزات، شیرآلات و هزینه های گزافی را که برایتان خرج برمی دارد را فراموش کنید و با رعایت این چند نکته سرویس بهداشتی شیک و زیباخلق کنید.

کابینت روشویی: شما می توانید با خرید یک کابینت کوچک که دقیقا زیر سینک روشویی قرار می گیرد هم فضا را مرتب کنید و هم جلوه زیبایی به سرویس بهداشتی تان می دهید.کابینتی که قرار است لوازم آرایش یا دستگاه اصلاحتان را درون آن قرار دهید. حتی برایتان اهمیت پیدا می کند که کنار روشویی چند شمع و عود و صدف های دریایی گذاشته شود.

رنگ سرویس بهداشتی: رنگ سفید معمولا بهترین رنگ برای سرویس بهداشتی شیک است. چون به آسانی با همه چیز هماهنگ می شود. در ضمن باعث می شود به راحتی و به سرعت آلودگی ها را ببینید و برای پاک کردن آن اقدام کنید. برای دیوارها هم می توانید از رنگ روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ تر به نظر برسد.
نور سرویس بهداشتی: استفاده از نور کافی در سرویس بهداشتی که توسط لامپ های کوچک در قسمت های مختلف ایجاد می شود، هم سرویس بهداشتی را بزرگ تر جلوه می دهد و هم در مواقع مختلف کارایی دارد.

استفاده از گیاهان در سرویس بهداشتی:  استفاده از گیاهان در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شیک یک ایده عالی و بی نظیر است، زیرا آن ها نه تنها فضا را تازه و سرزنده می کند، بلکه به تمیز کردن هوا نیز کمک می کنند. بسیاری از گیاهان متناسب با محیط حمام هستند، از رطوبت لذت می برند و برای رشد به نور زیاد نیاز ندارند.
استفاده از آینه در سرویس بهداشتی:
آینه ها بخش بزرگی از دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک هستند. آن هافضایی متفاوت در دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند و زیبایی بی نظیری به فضا می بخشند. این عنصر دکوراتیو فضای سرویس بهداشت را بزرگ تر از اندازه واقعی نشان می دهد و با انعکاس نور فضایی جذاب و لوکس ایجاد می کند.
حوله‌های رنگ‌ و وارنگ در سرویس بهداشتی: به جای یک حوله، چند حوله در دستشویی بگذارید و آن ها را از رنگ‌های متنوع انتخاب کنید. می‌توانید همه را از یک خانواده رنگ (مثلا طیف آبی) انتخاب کنید یا از رنگ‌های متضاد (مثلا قرمز، آبی و زرد) کمک بگیرید تا فضای پرانرژی‌تری داشته باشید. حوله‌ها را می‌توانید به صورت لوله ‌شده در یک سبد قرار دهید یا با استفاده از چند گیره روی دیوار آویزان کنید.

نویسنده: مهسا آقائی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =